Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iza i Łukasz Kotlińscy to nowy team kreatywny agencji Mind

Łukasz Kotliński dyrektorem kreacji, a Izabela Przepiórska-Kotlińska kreatywnym konsultantem agencji Mind (fot. materiały prasowe)

Do agencji Mind dołączył nowy team kreatywny: Izabela Przepiórska-Kotlińska, kreatywny konsultant i Łukasz Kotliński, dyrektor kreacji.

Wrocławska agencja Mind, poszerzając swoją działalność o nowe obszary i kompetencje, otworzyła pod koniec 2016 roku warszawski oddział. Konsekwencją tego jest również znaczne wzmocnienie działu kreacji w obu miastach. Dyrektorem kreatywnym w strukturach Mind został  Łukasz Kotliński, natomiast Iza Przepiórska-Kotlińska objęła stanowisko kreatywnego konsultanta. Iza i Łukasz Kotlińscy są jednym z bardziej doświadczonych i nagradzanych teamów w Polsce. Ostatnio pracowali w agencji Lvov, wcześniej związani byli z McCann Warsaw, JWT, AdFabrika, FCB.

Od 18 lat tworzą komunikacje dla największych marek, między innymi dla Coca-Cola, Nike, Convers, Kraft, MasterCard, Unilever, Loréal, Nestlé, Maspex, PKN Orlen, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora i CI Games. Ich prace były publikowane w Epica Book, w Lurzer's Archive oraz w "101 reklam, które musisz znać".

(27.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.