Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Huffington Post" bez Arianny Huffington przekształcił się w "HuffPost"

"Huffington Post" zmienia nazwę po odejściu Arianny Huffington

Serwis newsowy "Huffington Post" skrócił nazwę do "HuffPost". Ma też nowe logo.

Redesign serwisu nastąpił osiem miesięcy po odejściu jego założycielki - Arianny Huffington. Obecnie pracuje ona nad budową platformy internetowej o nazwie "Thrive". Jej nowy serwis ma koncentrować się na tematach związanych ze zdrowiem i stylem życia.
"Huffington Post" działa od 2005 roku. Sześć lat później Arianna Huffington sprzedała go grupie internetowej AOL za 315 mln dol. Do ubiegłego roku kierowała jego redakcją.

(LL, 26.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.