MediaCom z kampanią promocyjną dla marki Coca-Cola
Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants (materiały prasowe)
„Bądź Limonką!” - to hasło kampanii promującej wejście na rynek napoju Coca-Cola Lime. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Kampania potrwa do połowy czerwca w telewizji, WebTV oraz w kinach. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są influencerzy, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv. Promocja obejmuje działania digital w mediach społecznościowych marki Coca-Cola. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann, za obsługę i kreację zaś Social Media i digital SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(JOK, 24.04.2017)