Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook usunął we Francji 30 tys. fałszywych kont

(za pixabay.com)

Facebook ponownie wypowiedział walkę fałszywym kontom i zamknął 30 tys. fikcyjnych profili we Francji. Akcja miała związek z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi.

Portal Marka Zuckerberga w ostatnim czasie opublikował w prasie wskazówki, które są częścią globalnej kampanii dotyczącej walki z dezinformacją. Ma ona pomóc użytkownikom w zlokalizowaniu fałszywych profili oraz masowemu przekazywaniu niesprawdzonych wiadomości. W związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi we Francji, które odbędą się 23 kwietnia 2017 roku zostało usuniętych 30 tys. podejrzanych profili, które mogłyby rozpowszechniać sprzeczne informacje dotyczące tego wydarzenia. Podobna akcja miała miejsce w Stanach Zjednoczonych tuż po wyborach prezydenckich w 2016 roku.


(KG, 21.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Co Tydzień" uruchomi sklep internetowy z lokalną ofertą

W czerwcu zostaną opublikowane cenniki i oferta sklepu

Spółka GM, wydawca tytułu "Co Tydzień" w Jaworznie, Mysłowicach, Imielinie i Chełmie Śląskim, zmieniła wygląd portalu Jaw.pl w wersji mobilnej. W czerwcu uruchomi sklep internetowy.

- Zmieniliśmy wygląd portalu na bardziej przejrzysty i nowoczesny. Pracujemy nad poprawą nawigacji, aby użytkownicy mogli łatwiej poruszać się po stronie – mówi Franciszek Matysik, redaktor naczelny Jaw.pl i "Co Tydzień".

Na początku czerwca wydawca uruchomi na portalu sklep internetowy z lokalnymi produktami. - Chcemy pośredniczyć w sprzedaży towarów i usług lokalnych kupców. Zamieszczanie ofert będzie odbywać się na zasadzie opłacenia abonamentu oraz pobierania prowizji od sprzedaży. Aktualnie pracujemy nad asortymentem – mówi Franciszek Matysik.

(JOK, 24.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo