Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook stawia na rozszerzoną rzeczywistość

(fot. developers.facebook.com/blog/)

Mark Zuckerberg, szef Facebooka, zaprezentował nową platformę dla deweloperów i programistów, dzięki której serwis społecznościowy wzbogaci się o aplikacje wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality, AR).

Press

(fot. developers.facebook.com/blog/)

Nowa platforma pozwala na tworzenie programów wykorzystujących współdziałanie kamery smartfonu i narzędzi AR. Podczas branżowej konferencji F8 Zuckerberg powiedział, że Facebook "chce w zupełnie nowy sposób połączyć fizyczny i cyfrowy świat". Zapowiedział, że w przyszłości Facebook będzie wykorzystywać technologię AR nie tylko w za pośrednictwem smartfonów, ale również innych urządzeń, m.in. okularów i soczewek kontaktowych.

Press

(fot. developers.facebook.com/blog/)


(LL, 20.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Andrusieczko dołączył do zespołu serwisu Outride.rs

Piotr Andrusieczko (Fot. Bartłomiej Ryży/Press)

Dziennikarz Piotr Andrusieczko będzie pisał dla serwisu Outride.rs, publikującego reportaże i analizy dotyczące spraw zagranicznych.

Andrusieczko, nagrodzony tytułem Dziennikarza Roku 2014, ma w dziale Depesze relacjonować sytuację na Ukrainie oraz w krajach Europy Wschodniej.
Założycielami Outride.rs są Jakub i Anna Górniccy, którzy prowadzą bloga Podrozniccy.com. Artykuły w Outride.rs wyróżniają się specjalnymi adnotacjami kontekstowymi tworzonymi przez reporterów. Dzięki nim łatwiej zrozumieć opisywaną w tekstach sytuację. Piotr Andrusieczko współpracuje m.in. z "Gazetą Wyborczą" i "Nową Europą Wschodnią".

(JM, 20.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo