Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix nie przekroczył liczby 100 mln użytkowników

(fot. pixabay.com)

Serwis streamingowy Netflix przedstawił słabsze od oczekiwanych dane dotyczące liczby klientów. Ma ich obecnie 99 mln.

Analitycy zakładali, że dynamika wzrostu liczby klientów w pierwszym kwartale br. umożliwi serwisowi przekroczenie liczby 100 mln użytkowników. Netflixowi nie udało się jednak osiągnąć tego celu. Od początku stycznia do końca marca serwis zyskał 5 mln nowych użytkowników - prognozowano, że będzie ich ponad 8 mln. Jedna trzecia z nich pochodzi z USA.

(LL, 19.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reserved przeprosił za koszulę z naszywkami

Mariusz Sczygieł skrytykował działania marki Reserved

W nowej kolekcji marki odzieżowej Reserved (LPP) pojawił się model męskiej koszuli z naszywkami, który przypomina mundur Hitler-Jugend. Firma wycofała koszulę ze sprzedaży.

O nowym modelu koszuli dyskutowano w mediach społecznościowych, krytykując markę Reserved za to, że koszula nawiązuje do munduru nazistowskiej młodzieżówki, a także za fakt, że została zaprezentowana na modelu, który ma obcięte włosy. Do dyskusji włączył się reporter Mariusz Szczygieł, który 13 kwietnia br. na profilu na Facebooku napisał: „Ewidentne nawiązanie do koszul Hitler-Jugend. Koszule, które wyglądają jak odpowiedź na brunatnienie naszych czasów. To właśnie powinno być uznane za skandaliczne” - zwrócił uwagę. Tego samego dnia założono na Facebooku grupę nawołującą do bojkotu marki: "Wzywamy do bojkotu marki Reserved i firmy LPP". W odpowiedzi Reserved usunęło ze sklepu internetowego koszulę i przeprosiło za nią. Na fan page marki napisano: „Drodzy, wojskowe motywy to w tym roku bardzo silny trend, ale Wasze komentarze pokazują nam, że jedna z męskich koszul i stylizacja, w jakiej została pokazana, wzbudziły negatywne skojarzenia. Rzeczywiście – wojskowa koszula, ciężkie buty i ogolona na łyso głowa to zestawienie, które nie powinno się pojawić i za które przepraszamy. Podjęliśmy decyzję o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży”. 

Ponadto marka w e-mailu przesłanym Mariuszowi Szczygłowi tłumaczyła: „Stanowczo też zaprzeczamy, iż kiedykolwiek naszą intencją było, by nawiązywać w kampaniach naszych marek do ideologii faszystowskiej” zaznaczając, że to dla marki „gorzka, ale ważna lekcja na przyszłość”.

(IKO, 19.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY