Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Kwiecień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Majowy numer miesięcznika SENS z Mają Ostaszewską - solidarną kobietą 2016 roku!

(fot. materiały prasowe)

W czwartek, 20 kwietnia br. na rynku ukaże się majowe wydanie miesięcznika „SENS. Psychologia dla Ciebie” (Wydawnictwo Zwierciadło).

Do części nakładu zostały dołączone kremy do ciała marki PERFECTA, z serii ESSENCE PLANET.

Bohaterką okładki jest Maja Ostaszewska, która przez czytelniczki Sensu została wybrana Solidarną Kobietą 2016 roku! Na łamach Sensu opowiada o swoim zaangażowaniu w walkę o prawa kobiet: „Ten rok naprawdę był przełomowy. Nastąpiło coś w rodzaju przebudzenia. Smutny jest powód tego przebudzenia, czyli silna chęć zawłaszczenia naszych praw i uprzedmiotowienia kobiet – ale efekt jest pozytywny”. Wspomina rodziców i wartości, które przekazali jej w dzieciństwie: „Od najmłodszych lat rodzice powtarzali, że mamy prawo być tym, kim jesteśmy, że nie musimy ślepo iść za tłumem, za masą, że powinniśmy słuchać własnego serca i własnych potrzeb.”

W temacie numeru: Jak pogodzić życie realne i wirtualne?  Instrukcja obsługi nowoczesności czyli o cyberzagrożeniach i klikaniu ze zrozumieniem oraz czy media społecznościowe mają wpływ na nasz rozwój.

Bliżej natury: Przeprowadzka na wieś: co możesz zyskać a co stracić.

Terapia jednego spotkania: dlaczego jestem sama?

Zdrowie: Jak nie pomylić zmęczenia z anemią i jak uniknąć najczęstszych błędów żywieniowych.

Majowe  wydanie miesięcznika „SENS” ma objętość 120 stron i ukazuje się w cenie 9,99 zł (cena z kremem 10,99), nakład  56 500 egzemplarzy. Wydanie wsparte będzie kampanią promocyjną: miesięcznik Zwierciadło, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Filmweb,  zwierciadlo.pl, Facebook, Onet, WP, poradnikzdrowie.pl, mjakmama.pl.

Miesięcznik SENS to praktyczny magazyn poruszający zagadnienia z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii, który zadebiutował na rynku w 2007 roku. SENS pomaga zrozumieć siebie i otaczający świat poprzez treningi rozwoju osobistego, spotkania z psychologami i ekspertami, testy, ćwiczenia i sprawdzone metody. Współpracuje na stałe z takimi nazwiskami jak Katarzyna Miller, Hanna Samson, Tomasz Srebrnicki czy Grażyna Torbicka.

(18.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Marzec 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Regal Academy - nowość wśród czasopism dla dzieci

(fot. materiały prasowe)

Czasopismo dla dzieci „Regal Academy Magazyn” to zupełnie nowy tytuł w ofercie dostępnej na rynku prasowym. Pismo poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 9. marca 2017 roku. Dwumiesięcznik to nowe spojrzenie na nasze ulubione baśnie. Odbiorcami pisma są w szczególności dziewczynki w wieku wczesnoszkolnym.

Press

Uwielbiane na całym świecie zarówno przez dzieci, jak i dorosłych klasyczne postacie bajek: Kopciuszek, Roszpunka, czy Bestia doczekały się swoich potomków. Wnuczka Kopciuszka Rose to główna bohaterka nowego serialu telewizyjnego Regal Academy emitowanego na kanale dziecięcym Nickelodeon. Teraz również na łamach pisma „Regal Academy Magazyn” dzieci będą mogły śledzić losy nowej uczennicy i jej przyjaciół z Królewskiej Akademii Bajek – szkoły, którą zarządzają najbardziej znane baśniowe rodziny. Smoki, dużo humoru, niezwykły klimat szkoły i bohaterka, z którą utożsamiają się dziewczynki oraz ciekawe połączenie kanonu bajek znanych od lat z nowoczesną opowieścią to zachęta do interesującej rozrywki.

Czasopismo Królewskiej Akademii to przewodnik po najbardziej zaczarowanej szkole świata – marzeniu każdej dziewczynki. Nauczyciele i uczniowie z niej gwarantują dzieciom świetną zabawę i niezawodny sposób na nudę w domu, czy podczas wyjazdu. W poszczególnych numerach na czytelniczki będą czekać teksty, historyjki i komiks o perypetiach niezwykłych postaci. Na łamach magazynu interesująco zapowiadają się również liczne gry, zabawy, test i łamigłówki z udziałem bohaterów bajki.

Press

W poszczególnych wydaniach na entuzjastów dobrej rozrywki będzie czekać dodatkowo plakat oraz prezent związany ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru dołączony będzie zestaw modnej uczennicy: pantofelek-notes i szminka-długopis! Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie w sprzedaży już 9. marca 2017 r. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, a także kampanię w mediach własnych Egmontu.

W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne będą też książki z bohaterami Regal Academy. Więcej szczegółów na temat publikacji już wkrótce.

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA

Tytuł: „Regal Academy”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 9. marca 2017 r.
Grupa docelowa: dziewczynki, 6-9 lat
Cena: 9,99 zł 
Redaktor naczelna: Izabela Farenholc
Liczba stron: 32
Licencjodawca: Rainbow S.r.l.

Press

(07.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo