Reklamy przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN są coraz droższe
(screen za player.pl)
W cenniku TVN na maj najdroższą pozycją jest – tak jak rok temu – program "Kuchenne rewolucje". Za reklamowanie się przy nim trzeba jednak zapłacić znacznie więcej, niż w maju 2016 roku.
Maksymalna cena 30-sekundowego spotu przy programie Magdy Gessler wynosi 70,7 tys. zł – czyli 22,7 proc. więcej, niż rok temu (wszystkie ceny bez rabatów).
Podrożały także reklamy przy programie informacyjnym „Fakty”, choć tu skala podwyżki jest mniejsza. Cena spotu przy „Faktach” dochodzi do 61,3 tys. zł (zarówno przed programem, jak i po nim) – to 9,7 proc. więcej, niż przed rokiem.
Przypomnijmy, że wcześniej sprzedaż czasu antenowego na maj rozpoczęło biuro reklamy Telewizji Polskiej, które również podniosło ceny spotów przy głównym programie informacyjnym nadawcy, jakim są „Wiadomościach” TVP 1 – o 24 proc.
(RUT, 18.04.2017)