Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kobieta i Życie" oraz "Świat Kobiety" z dużym wzrostem sprzedaży

"Kobieta i Życie" oraz "Świat Kobiety" (oba tytuły należą do Wydawnictwa Bauer) zanotowały w styczniu br. kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży (w porównaniu ze styczniem ub.r.) w segmencie miesięczników poradnikowych - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Najwyższą sprzedaż w segmencie ma "Kobieta i Życie" - 350 991 egz. (wzrost o 16,97 proc.). Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje "Świat Kobiety" - 282 276 egz. (wzrost o 15,4 proc.), a trzecie "Dobre Rady" (Burda) - 244 075 egz. (spadek o 7,99 proc.).

- Wzrost sprzedaży miesięczników "Kobieta i Życie" oraz "Świat Kobiety" w stosunku do analogicznych wydań w roku ubiegłym został osiągnięty dzięki stałej pracy wydawcy nad rozwojem produktów. Staranny wybór bohaterek okładek pism, atrakcyjne i aktualne treści redakcyjne trafiają dokładnie w potrzeby czytelniczek - wyjaśnia Katarzyna Kosek-Jakubowska, product manager kobiecych czasopism poradnikowych w Bauerze.

Na okładce "Kobiety i Życia" było małżeństwo Królikowskich, a tematem miesiąca były historie par, które los rozdzielił w młodości, a po latach połączył na nowo. Były w nim też informacje na temat nowych przepisów prawnych dotyczących emerytów (ulgi, przywileje, karty seniora). Na okładce "Świata Kobiety" była Anna Dereszowska, a w numerze były porady finansowe dla kobiet 40+ i propozycje modowe z akcentami sportowymi.

"Świat Kobiety" wspierany był kampanią telewizyjną (również w ub.r.).
Największy spadek w segmencie zanotowała "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) - o 30,82 proc., do 103 799 egz.

(JM, 14.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.