Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ATM Grupa zwiększyła przychody z reklamy telewizyjnej

ATM Grupa - będąca nadawcą ogólnopolskiej telewizji naziemnej ATM Rozrywka i lokalnego kanału Echo 24 dostępnego na wrocławskim multipleksie MUX L4 – ze sprzedaży czasu antenowego uzyskała w ub.r. 22,43 mln zł. To o 2,3 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Przychody segmentu nadawania telewizyjnego stanowiły 12,9 proc. przychodów całej Grupy, które wyniosły łącznie 173,28 mln zł i były o 0,5 proc. niższe od osiągniętych w 2015 roku. Głównym źródłem przychodów firmy pozostała produkcja telewizyjna i filmowa, z której ATM Grupa uzyskała w ub.r. 110,29 mln zł – o 2,8 proc. więcej, niż rok wcześniej (to 63,6 proc. przychodów ogółem).

ATM Grupa produkuje m.in. seriale „Ojciec Mateusz” (TVP 1), „Pierwsza miłość” (Polsat) i „Druga szansa” (TVN) oraz scripted docu „Policjantki i policjanci” i „Sprawiedliwi – Wydział kryminalny” (TV 4).

Spółka zanotowała w ub.r. 23,42 mln zł zysku netto (wzrost o 16,7 proc.).

(RUT, 13.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.