Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films realizuje kampanię wizerunkową dla domu handlowego Mysia 3

(fot. Screen z Youtube)

Spot reklamowy warszawskiego Centrum Handlowego Mysia 3 trafił w piątek 7 kwietnia do internetu.

Film reżyserowała Weronika Ławniczak – finalistka konkursu Papaya Young Directors 2016, która podpisała umowę na wyłączność z Papaya Films. Zdjęcia do reklamy wykonał Mikołaj Syguda, laureat nagrody specjalnej Papaya Young Directors 2016. Kreacja została przygotowana przez dział marketingu Mysia 3.

- Opowieść budują dwa filary - człowiek i przedmiot, które w minimalistyczny i naturalny sposób wchodzą w symbiozę. Zależało mi, aby poprzez ekspresję, swobodną rytmikę bohaterek i detale produktów oddać lekkość i przyjazną aurę panującą na Mysiej 3 - mówi Weronika Ławniczak.


(AMS, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Lublinie ruszył projekt "IKEA Po Sąsiedzku"

W Lublinie ruszył projekt "IKEA Po Sąsiedzku" (fot. Facebook)

Przed otwarciem sklepu w Lublinie, firma Ikea ruszyła z kampanią "IKEA Po Sąsiedzku". Pomysł i realizacja powstały przy współpracy z Agencją Warszawa.

"IKEA Po Sąsiedzku" jest kolejnym etapem wdrażania planu lokalnej komunikacji, w którym firma przyjmuje narrację wprowadzania się nowego mieszkańca do miasta. Powstanie kampanii zajęło dziewięć miesięcy. Kolejne etapy obejmowały znalezienie odpowiedniej lokalizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń urzędowych, zaprojektowanie wnętrza, przeprowadzenie remontu, zatrudnienie personelu oraz zaplanowanie aktywności dla gości.

"IKEA Po Sąsiedzku" zlokalizowana jest w sercu Lublina. To przestrzeń składająca się z kilku pomieszczeń: można spotkać się tam z przyjaciółmi, zatrzymać na filiżankę kawy lub odpocząć przy lekturze książki. Jest też kącik zabaw dla dzieci. Program wydarzeń zakłada spotkania ze specjalnymi gośćmi, pokazy skandynawskich filmów, turnieje gier planszowych, warsztaty kulinarne, międzypokoleniowe aktywności oraz różnorodne warsztaty.

"IKEA Po Sąsiedzku" jest otwarta przez siedem dni w tygodniu. Kampanii towarzyszy seria spotów i działań niestandardowych.

(AMS, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY