Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever będzie oszczędzać na reklamie

(fot. pixabay.com)

Koncern Unilever, jeden z największych reklamodawców na świecie, zapowiedział, że znacznie ograniczy wydatki marketingowe.

Graeme Pitkethly, dyrektor finansowy koncernu, zapowiedział w wywiadzie prasowym, że w ramach programu oszczędnościowego jego firma obetnie budżety swoich kampanii promocyjnych o 30 proc. Cięcia kosztów zapowiadane przez Unilever najbardziej odczuje holding reklamowy WPP, którego agencje pracują dla kilku marek należących do koncernu, m.in. Dove. Po upublicznieniu planów Unilevera kurs giełdowy WPP spadł o 4,4 proc.


(LL, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.