Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu telewizje uzyskały z reklam o 12,1 proc. więcej niż przed rokiem

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji wyniosły w marcu br. 2,49 mld zł i były o 12,14 proc. wyższe od osiągniętych rok wcześniej.

Z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement (bez uwzględnienia rabatów) wynika, że z czterech głównych telewizji spadek wpływów zanotował tylko TVP 1.

Liderem pozostał Polsat, którego przychody reklamowe wyniosły cennikowo 404,60 mln zł (15,58 proc. więcej niż w marcu ub.r.). Wpływy TVN wyniosły 292,16 mln zł (wzrost o 5,03 proc.), na trzecie miejsce awansowała Dwójka z wpływami 124,87 mln zł (wzrost o 15,82 proc.), a na czwarte spadła Jedynka – 122,14 mln zł (spadek o 18,96 proc.).

Najwięcej na reklamę w telewizji wydała w marcu firma Nestlé – 81,65 mln zł (wzrost o 4,65 proc.), drugi był Aflofarm – 74,17 mln zł (wzrost o 51,12 proc.), a trzecia US Pharmacia – 67,0 mln zł (wzrost o 8,99 proc.).

(RUT, 08.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.