Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" i "Polityka" liderami prenumerat

"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedał w styczniu br. najwięcej prenumerat papierowych, a "Polityka" (Polityka) cyfrowych - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Styczeń to tradycyjnie okres przedłużania rocznych prenumerat.

Jak wynika z danych ZKDP, "Newsweek Polska" w styczniu br. sprzedał 8534 egz. w prenumeracie papierowej (spadek o 24,31 proc. w porównaniu ze styczniem ub.r.). To największy spadek rok do roku w zestawieniu. Drugi jest "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) z największym wzrostem w zestawieniu - o 13,78 proc., do 7363 egz. Trzecia jest "Polityka" - 5561 egz. (spadek o 13,06 proc.).

W przypadku prenumeraty cyfrowej liderem jest "Polityka" - 10 684 egz. (wzrost o 2,12 proc.), która wyprzedza "Newsweek Polska" - 5378 egz. (wzrost o 8,82 proc.) i "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 1264 egz. (spadek o 12,89 proc.). Najwyższy wzrost cyfrowych prenumerat zanotowało "W Sieci" - o 41,81 proc., do 1194 egz. Największy spadek miał "Gość Niedzielny" (Gość Media) - o 45,64 proc., do 187 egz.

(JM, 07.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.