Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Kalinowski na czele działu business development w agencji Bardzo

Marcin Kalinowski poprowadzi w Bardzo nowy dział business development (fot. materiały prasowe)

Agencja Bardzo utworzyła dział business development, na czele którego stanął Marcin Kalinowski.

Marcin Kalinowski odpowiada za rozwijanie i budowanie nowych struktur agencji, pozyskiwanie klientów, a także za strategię komunikacji. Agencja poinformowała, że zmieniła procedury wewnętrzne dotyczące pozyskiwania klientów i procesów przetargowych. „Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL” – tłumaczy Hubert Stadnicki, właściciel i dyrektor kreatywny agencji.

Marcin Kalinowski wcześniej zajmował się strategią i rozwojem biznesu w agencjach Directors i Focus Media Group. Ponadto jako marketer zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro.


(IKO, 06.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.