Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Sloggi zachęca do mierzenia staników

Sloggy z kampanią „Przymierz mój stanik”

Ruszyła kampania producenta bielizny marki Sloggi (grupa Triumph) - „Przymierz mój stanik”.

Marka promuje się pomysłem, że stanik Wow Comfort jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Kampania prowadzona jest w telewizji (spoty 20- i 30-sekundowe w ogólnopolskich i tematycznych stacjach), internecie (mailingi i wideo display w modelu programmatic w serwisach VOD) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Reklamy OOH pojawiają się w warszawskim metrze i w centrach handlowych w największych miastach w Polsce. 

Za strategię, realizację, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), przy współpracy z Amnet i Posterscope.

(IKO, 05.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.