Radia pięciu nadawców razem wyemitują charytatywny blok reklamowy
Rozgłośnie należące do Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia wyemitują wspólny charytatywny blok reklamowy. To pierwsza taka akcja polskich nadawców.
Specjalny blok reklamowy rozgłośnie nadadzą w tym samym czasie, w Dniu Radia (we wtorek 11 kwietnia br.) w paśmie porannym między godz. 8 a 8.30. Akcja obejmie 164 radia ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. Jest realizowana w ramach projektu I love radio mającego na celu popularyzację radia jako efektywnego medium reklamowego. Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przeznaczony na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych. Audytorium średniego kwadransa we wtorkowym paśmie 8-8.30 wynosi ponad 7 mln słuchaczy (dane Radio Track, Kantar MillwardBrown w fali listopad ub.r.-styczeń br.).
(RUT, 01.04.2017)