Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Jury przyznało nominacje 20 zespołom w tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Zwycięskie zespoły poznamy 26 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim i w kategorii Media, 24 kwietnia w Studio Białe przy wręczeniu nagród Innovation 2017. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.

27 marca, w klubie Niebo w Warszawie, zostały ogłoszone nominacje w konkursie Young Creatives Cannes. Jest to projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową.
W konkursie mogły startować osoby urodzone po 24 czerwca 1986 roku (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy wiosennej edycji programu startowali w kategoriach: Print, Film, Cyber, Design, PR, Media i Clients, tworząc swoje prace w 24 lub 48 godzin.

PRINT
Partnerem kategorii Print było Innogy – firma sprzedająca energię w Warszawie. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do zakupu energii pochodzącej z odnawialnych źródeł. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Rafała Rysia z Grey. Do kategorii Print zgłosiło się 39 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych i interaktywnych. Brief napisali Adam Śmiłowski z Grey i Mira Winter z Innogy.

Nominacje otrzymali:
Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma /180heartbeats + Jung V. Matt
Hosanna Salamon i Koka Skowrońska
Iza Jackowska i Marta Olesińska /Kerris Group
Wojciech Boliński i Michał Oleksów /VML Poland

FILM
Partnerem kategorii Film była marka Bakalland. Zadaniem uczestników była promocja nowej linii przekąsek dla studentów. Zakres prac obejmował przygotowanie filmu do emisji w Internecie oraz nową nazwę dla serii produktów. Kategorią Film opiekował się Rafał Ryś z agencji Grey. Brief napisał Adam Śmiłowski z Grey oraz Agnieszka Pragacz i Ewelina Haraburda (Bakalland). Do kategorii Film zgłosiło się 25 teamów.

Nominacje otrzymali:
Michał Oleksów i Damian Kitowski /VML Poland
Katarzyna Uherek i Mateusz Vlahos /DDB&tribal
Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak /Lubię to – linked by Isobar
Kinga Brocka i Łukasz Bieniecki /Napengo

CYBER
Partnerem kategorii Cyber była marka Red Bull. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii w social mediach budującej świadomość Red Bull’a, jako „najlepszego doładowania energii” w pracy. Pomysły oceniało jury pod przewodnictwem Arkadiusza Szulczyńskiego. Brief napisał Krzysztof Białkowski . Do kategorii Cyber zgłosiło się 46 teamów.

Nominacje otrzymali:
Adrianna Hochmańska i Irmina Pączek /Grandes Kochonos Digital

DESIGN
Partnerem kategorii Design było ING. Zadaniem młodych designerów było zaprojektowanie wizerunku karty płatniczej dla nastolatków, który będzie mógł być wykorzystywany w komunikacji internetowej. Przewodniczącym kategorii był Dominik Cymer z Cyber Kids on Real. Brief napisała Anna Talarek z ING i Henryk Klawe z TGTH. Do kategorii Design zgłosiło się 27 teamów.

Nominacje otrzymali:
Adam Caban i Mateusz Ledwig /180heartbeats + Jung V. Matt
Karolina Pasek i Agnieszka Grajda /Communications Unlimited
Aleksander Bieroński i Albert Krajewski /Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

PR
Partnerem kategorii PR była Fundacja Zaczytani.org. Zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu strategii komunikacji umożliwiającej realizacje nadrzędnego celu fundacji, jakim jest pozyskanie mecenasów Zaczytanych Ławek. Kategorią opiekowała się Barbara Pleban z Multi Communication. Brief napisał Michał Stępień z Zaczytani.org. Do kategorii PR zgłosiło się 11 teamów z agencji PR i działów PR agencji reklamowych.

Nominacje otrzymali:
Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga /Hill+Knowlton Strategies

CLIENTS
Partnerem kategorii Clients była Fundacja Nasza Ziemia. Zadaniem uczestników było opracowanie strategii komunikacji, pozwalającej zaangażować konsumentów i firmy we wdrażanie GOZ – gospodarki o obiegu zamkniętym, której istotą jest wykorzystanie odpadów powstałych w cyklu życia produktu. Kategorią opiekowały się Agnieszka Klimczak i Małgorzata Drozdowska z FCB Warsaw. Brief napisała Anna Roman z Change Service Plan oraz Sławek Brzózek z Fundacji Nasza Ziemia. Do kategorii Clients zgłosiło się 10 teamów złożonych z pracowników marketingu.

Nominacje otrzymali:
Kamil Zug i Wojciech Kozłowski /Kampania Piwowarska
Michał Machaj i Mariusz Brzeziński /Grupa Żywiec
Karol Ruciński i Kamil Marhula /Virgin Mobile Polska

MEDIA
Partnerem kategorii media była Kompania Piwowarska. Na etapie preeliminacyjnym brief dostarczyła marka Redd’s, natomiast na eliminacje zadanie przygotowała marka Grolsch. Celem uczestników było przygotowanie efektywnych, ale i zaskakujących kampanii mediowych, które dla obu marek skutkowałyby nie tylko osiągnięciem wzrostu kategorii produktu, ale też skutecznym dotarciem do określonej grupy docelowej. W jury znaleźli się: przewodniczący – Łukasz Wyglądała z Media Impact Polska, Ewa Tumanow z Mediacom, Paulina Złotnicka z Kompanii Piwowarskiej, Marcin Woźniak z Liquidthread, Filip Beźnicki z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Do kategorii Media zgłosiło się 33 teamów, z czego 16 przeszło do etapu eliminacyjnego.

Nominacje otrzymali:
Joanna Szelągowska i Maja Konofalska /Mindshare
Joanna Lenart i Bartosz Brennek /Zenith
Bartosz Osica i Maciej Wosk /K2 Media
Tomasz Przeździecki i Łukasz Sypień /Maxus

Eliminacje konkursowe odbywały się w dniach 13 lutego-13 marca br., w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR, Cannes Lions, Innovation
Partnerzy: Red Bull, ING, Bakalland, Innogy, Fundacja Nasza Ziemia, Zaczytani.org, Redd’s, Grolsch, Facebook, Lunapark, Apollo Music, Fotolia by Adobe, Niebo
Współpraca: ZFPR, PJATK

(MAK, 28.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.