Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy chcą rabatów na YouTube

Reklamodawcy domagają się od Google rabatów, bo twierdzą, że ich reklamy w serwisie YouTube narażone są na publikację przy treściach ekstremistycznych.

Dziennik “Financial Times” ujawnił, że rozmowy dotyczące dodatkowych rabatów dla swoich klientów prowadzi z Google m.in. sieć mediowa Group M (WPP). Z reklamowania się na YouTube zrezygnowały ostatnio m.in. Starbucks, Walmart, AT&T, Volkswagen, Johnson & Johnson, McDonald’s, Verizon i brytyjski rząd. Powodem tej decyzji są problemy YouTube z filtrowaniem i eliminowaniem treści o charakterze ekstremistycznym, przy których publikowane są reklamy.

(LL, 28.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.