Firma BSH w przetargu wybiera agencję ATL dla marki Bosch
Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, do której należy marka Bosch, prowadzi przetarg na obsługę reklamową.
Jak wyjaśnia Dawid Banaś, młodszy specjalista ds. PR w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, spółka prowadzi postępowanie mające na celu wyłonienie agencji do obsługi działań ATL dla jednej kategorii urządzeń. Nie podaje jednak, o jaką kategorię chodzi. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że przetarg dotyczy tzw. małego AGD (m.in. żelazka, ekspresy do kawy, czajniki, golarki, suszarki do włosów, blendery, tostery). Zakończenie postępowania planowane jest na koniec kwietnia br.
Za ubiegłoroczną kampanię marki Bosch, z udziałem Mateusza Gesslera, odpowiadały agencje: VML Poland i Insignia.
.
(AMS, 28.03.2017)