Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma BSH w przetargu wybiera agencję ATL dla marki Bosch

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, do której należy marka Bosch, prowadzi przetarg na obsługę reklamową.

Jak wyjaśnia Dawid Banaś, młodszy specjalista ds. PR w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, spółka prowadzi postępowanie mające na celu wyłonienie agencji do obsługi działań ATL dla jednej kategorii urządzeń. Nie podaje jednak, o jaką kategorię chodzi. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że przetarg dotyczy tzw. małego AGD (m.in. żelazka, ekspresy do kawy, czajniki, golarki, suszarki do włosów, blendery, tostery). Zakończenie postępowania planowane jest na koniec kwietnia br.
Za ubiegłoroczną kampanię marki Bosch, z udziałem Mateusza Gesslera, odpowiadały agencje: VML Poland i Insignia.

.

(AMS, 28.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.