Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kabaret na żywo" w Polsacie ma wiosną więcej widzów niż jesienią

Spośród weekendowych programów rozrywkowych Polsatu wiosna jest szczególnie udana dla ”Kabaretu na żywo”. Mniej widzów niż jesienią mają ”Taniec z gwiazdami” i ”Twoja twarz brzmi znajomo”.

Polsat nowe odcinki ”Kabaretu na żywo” pokazuje w niedziele o 20.05, od 5 marca. Po trzech odcinkach program śledzi średnio 2,33 mln widzów – o 130,2 tys. więcej niż na początku sezonu jesienią ub.r. Emitując ”Kabaret na żywo”, Polsat osiąga najwyższy udział w rynku (14,22 proc.), podczas gdy TVN ma 13,95 proc., TVP 1 – 12,97 proc., a TVP 2 – 3,7 proc. W grupie komercyjnej Polsat jest drugi, uzyskując 15,03 proc. – mniej niż TVN (19,19 proc.), ale więcej od TVP 1 (8,48 proc.) i TVP 2 (3,7 proc.).

”Taniec z gwiazdami” (w piątki o 20.05, od 3 marca) po trzech odcinkach przyciąga do Polsatu średnio 2,41 mln widzów – o 274,3 tys. mniej niż na początku ramówki jesienią ub.r. Polsat w czasie pokazywania programu jest liderem oglądalności z udziałem na poziomie 16,09 proc. Dla porównania udział TVP 2 wynosi 10,8 proc., TVN – 9,54 proc., a TVP 1 – 8,38 proc. W grupie komercyjnej Polsat notuje 11,33 proc. udziału (TVN – 14,92 proc., TVP 2 – 9,79 proc., TVP 1 – 4,64 proc.).

Z kolei program ”Twoja twarz brzmi znajomo” (w soboty ok. 22, od 4 marca) ogląda 1,92 mln widzów – o 86,1 tys. mniej niż na początku jesieni ub.r. Polsat jest liderem w obu grupach. Średnio w czasie emisji stacja uzyskuje 18,64 proc. udziału – znacznie więcej niż TVP 1 (8,93 proc.), TVN (6,72 proc.) i TVP 2 (5,11 proc.). W grupie komercyjnej Polsat ma 16,64 proc. (TVP 1 – 11,18 proc., TVN – 9,63 proc., TVP 2 – 4,9 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po trzech tygodniach "Dzień dobry Polsko" ogląda średnio 137,1 tys. widzów

"Dzień dobry Polsko" ma pięć par prowadzących (screen Tvp.pl)

Średnio 137,1 tys. widzów ogląda nowy poranny program TVP 1 ”Dzień dobry Polsko”.

Jedynka emituje program w dni powszednie między 6 a 7.50, od 27 lutego br. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 8 marca - 183,5 tys. (7,54 proc. udziału w rynku).

Średnio w czasie emisji "Dzień dobry Polsko" TVP 1 po trzech tygodniach ma 5,46 proc. udziału – wśród telewizji z tzw. wielkiej czwórki jest na drugim miejscu: po Polsacie transmitującym poranek Polsat News (13,65 proc.), a przed TVN (5,04 proc.) i TVP 2 (3,99 proc.). W grupie komercyjnej Jedynka notuje 3,84 proc. udziału – mniej niż Polsat (15,16 proc.), TVN (8,11 proc.) i TVP 2 (6,38 proc.)

Program prowadzą na zmianę duety: Paulina Chylewska i Maciej Kurzajewski, Anna Popek i Tomasz Mandes, Katarzyna Burzyńska i Krystian Kukułka, Anna Lucińska i Rafał Patyra, Anna Matusiak i Michał Cholewiński.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo