Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Majecka, Wasiak-Sosnowska i Wiszowaty - nominowani do AdMan Roku 2016

Nominowani do AdMan Roku 2016

Do 28 marca br. trwa głosowanie w piątej edycji konkursu AdMan Roku. Ludzie reklamy wybierają w nim osobę, która zasłużyła na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2016 roku.

Press

Agata Majecka - dyrektor zarządzająca Zenith.
Ponad 12-letnie doświadczenie Agaty Majeckiej w online marketingu doceniono w lutym 2016 roku, gdy weszła w skład zarządu ZenithOptimedia Group, awansując ze stanowiska chief digital officera na general managera Zenith. Przed tymi zmianami odpowiadała za integrację działań z zakresu digital we wszystkich działach firmy i zarządzała agencjami: Performics (performance marketing) i Newcast (branded content). Mimo rebrandingu (w ub.r. ZenithOptimedia zmienił nazwę na Zenith) i zmian związanych z tworzeniem struktur Publicis Media w Polsce udało jej się zwiększyć obroty firmy o 15 proc. Pod jej kierownictwem Zenith stworzył kilkanaście produktów audience on demand łączących tv i digital, rozwinął własne narzędzia do monitoringu i optymalizacji SEM i SEO, a także wprowadził certyfikację DiMaQ jako standard wśród pracowników agencji. Z firmą Majecka związana jest od 2008 roku.

Press

Renata Wasiak-Sosnowska - dyrektor zarządzająca Havas Media.
Od ponad trzech lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego, pozyskując dla tego domu mediowego nowych klientów (z firmą związana od 2009 roku). Dzięki pracy Renaty Wasiak-Sosnowskiej tylko w 2016 roku Havas Media pozyskał ponad 20 klientów, m.in. Lidla, PKO Bank Polski, Natur Produkt Zdrovit, Asus Poland. W ub.r. rozbudowała strukturę działu client service do pięciu zespołów. Pod jej nadzorem powołano zespół new business w Havas Media Group, którym kieruje Bartosz Sikora, digital business development director. Ponadto w ub.r. powstała struktura 18 Havas zajmująca się planowaniem i realizacją projektów na styku mediów i technologii (zastąpiła Innovation Lab). Karierę zaczęła w 1995 roku w agencji reklamowej D’Arcy Masius Benton & Bowles. W 2000 roku jako media manager koordynowała i planowała strategię na rynkach zachodnich dla P&G w Starcom London UK P&G Global Business Unit. Była dyrektorem zarządzającym MediaVest Warszawa i dyrektorem mediów w Initiative.

Press

Kamil Wiszowaty - managing director Value Media.
Podkreśla, że klasyczny model planowania mediów jest przestarzały, a wszystko zawsze można zrobić inaczej, lepiej, niż proponuje większość rynku. Działa w myśl zasady digitally driven experience. Kamil Wiszowaty jako szef Value Media tworzy komunikację mediową, przede wszystkim opierając się na kanałach cyfrowych. Podkreśla, że nie zależy mu, aby jego firma była największym domem mediowym, lecz najlepszym, a do tego potrzebni są ludzie. W ub.r. w związku z pozyskaniem do pełnej obsługi w obszarze digitalu nowych znaczących klientów, m.in. L'Oréala, Idea Banku, TUI, wszystkich spółek Axy, TMS Brokers, zatrudnił aż 80 osób. W strukturach domu mediowego stworzył podmiot pod marką SalesTube zajmujący się kompleksową obsługą biznesów e-commerce (to połączony zespół WeLoveDigital i agencji 2LM). Dzięki zmianom Group One (należy do niej Value Media) zwiększyła kompetencje, oferując pełną obsługę klientów z branży e-commerce, w tym w zakresie business consultingu. Value Media pod zarządami Wiszowatego utworzył Value Media Hungary, łącząc siły z Intern Media Solution, największym domem mediowym na rynku węgierskim.

Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AdMana Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Na stronie adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, w którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Wyniki konkursu AdMan Roku 2016 ogłosimy 6 kwietnia w restauracji Villa Foksal w Warszawie przy ul. Foksal 3/5.

Partnerzy konkursu AdMan: Wirtualna Polska, Allegro, Adobe Stock.
Partnerzy gali: Film Garden, Villa Foksal.

(Digital Marketing Qualification, 20.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Film z Amerykanką szukającą Wojtka z Polski jest reklamą Reserved

Od 17 marca br. w internecie krąży nagranie z młodą, atrakcyjną Amerykanką Dee Dee, która szuka Wojtka z Polski. Film okazał się reklamą polskiej marki odzieżowej Reserved (LPP).

W poszukiwania Wojtka, o którym wspomina w nagraniu dziewczyna, zaangażowało się wiele osób, które udostępniały film w mediach społecznościowych, próbując odnaleźć chłopaka. Między innymi zachęcał do tego youtuber Rezigiusz, prowadząc transmisję na Facebooku. Film „HELP! HELP! POLISH BOY WANTED!:)” przez sześć dni miał 1,9 mln wyświetleń na YouTube.

22 marca br. Maciej Budzich, autor bloga Mediafun.pl, poinformował, że za film odpowiada marka Reserved. Budzich nagrał rozmowę z Lindą Czerniawską i Pawłem Walickim z agencji Warsaw Creatives, w której przyznają, że są odpowiedzialni za film. „Celem kampanii było pokazanie, że w Polsce są superkolesie i że Reserved jako marka wie, że oni tam są i chcą, aby o nich mówić w tym sezonie” - tłumaczył Paweł Walicki.

(IKO, 23.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo