Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Drozdowska oceni prace zgłoszone na Golden Drum

Małgorzata Drozdowska oceni zgłoszenia na Golden Drum (fot. materiały prasowe)

Do grona jurorów 24. edycji festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii została zaproszona Małgorzata Drozdowska, dyrektor kreatywna agencji FCB Warsaw.

Na razie jeszcze nie wiadomo, w jakich kategoriach Drozdowska będzie oceniała festiwalowe prace.

W jury Golden Drum zasiądzie także Kuba Sagan, creative director w agencji K2.

Tegoroczną edycję festiwalu zaplanowano na 18-20 października. Festiwal odbędzie się w Lublanie.


(AMS, 20.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Cortez ecommerce directorem w Hypermedia linked by Isobar

Michał Cortez ecommerce directorem w Hypermedia linked by Isobar (fot. materiały prasowe)

Do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez. Jest dyrektorem ecommerce.

Cortez w Hypermedia linked by Isobar będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Wcześniej związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii ecommerce i emerchandisingowych, prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoftu, GlaxoSmithKline, Duracella, Polkomtelu czy Visy.

(AMS, 21.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo