Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięcznik "Focus" w nowej formule

"Focus" od kwietniowego numeru ma nowe logo i makietę

Miesięcznik popularnonaukowy "Focus" (Wydawnictwo Burda) zmienia makietę i logo. Zmiany zostały wprowadzone w numerze kwietniowym, który trafił do sprzedaży 17 marca br.

Autorem makiety jest Łukasz Kamieniak, dyrektor artystyczny "Focusa". Od najnowszego numeru artykuły mają się teraz skupiać na praktycznych zastosowaniach nauki. Wśród nowych działów pojawiły się m.in. Naukowcy ludziom, Tego nie chcesz wiedzieć, Innowacje technologiczne, Raport, Skąd o tym wiemy.

Bez zmian pozostaje cena - 8,99 zł. Nakład to 90 tys. egz.

Press

(JM, 19.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MTG wycofuje się z mediów w krajach nadbałtyckich

Szwedzki koncern medialny Modern Times Group (MTG) sprzedał biznesy na Litwie, Łotwie i w Estonii. Nabywcą jest fundusz inwestycyjny Providence Equity Partners.

Kwota transakcji to 115 mln euro. Obejmuje ona sprzedaż kanałów telewizyjnych, rozgłośni radiowych i serwisów internetowych należących dotychczas do MTG.

Niedawno szwedzki koncern wycofał się również z czeskiego rynku, sprzedając swoje udziały w kanale FTV Prima za 237 mln euro.

(LL, 20.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo