Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym br. wzrosły wydatki na reklamę radiową - cennikowo

(fot. smorazanm / pixabay.com)

W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 10,4 proc. w porównaniu z lutym ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają wysokości udzielanych reklamodawcom rabatów, wynika, że wyższe niż rok temu przychody z reklam miały: Grupa RMF – o 14 proc. (194,2 mln zł), Grupa Radiowa Time – o 29,3 proc. (84 mln zł) i Grupa Radiowa Agory – o 11,7 proc. (63,8 mln zł).

Spadły wpływy Eurozetu (spadek o 1,1 proc., do 94,4 mln zł) i Polskiego Radia (o 2,2 proc., do 60,1 mln zł).

W lutym br., według danych cennikowych, największymi reklamodawcami w radiu były: Aflofarm (106,1 mln zł, wzrost o 25,3 proc. w porównaniu z lutym ub.r.), Terg, właściciel sklepów Media Expert (27,5 mln zł, wzrost o 31,1 proc.) i Lidl (20,1 mln zł, wzrost o 44,4 proc.).

(KOZ, 19.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piszczek typowany na szefa Polskiego Radia 24, Gottesman ma przejść do Jedynki

Dziennikarze Polskiego Radia spekulują, że wicedyrektor Polskiego Radia 24 Krzysztof Gottesman ma przejść do radiowej Jedynki, a nowym dyrektorem PR24 może zostać Paweł Piszczek z TVP Warszawa.

Według ustaleń "Presserwisu" pod koniec zeszłego tygodnia prezes Polskiego Radia Jacek Sobala spotkał się z aktualnym kierownictwem Polskiego Radia 24: dyrektorem Tomaszem Kucem i jego zastępcą Krzysztofem Gottesmanem. Ten ostatni – jak wynika z naszych rozmów z dziennikarzami Polskiego Radia – miałby przejść do kierownictwa radiowej Jedynki. – Nic o tym nie wiem – ucina Gottesman.
Gottesman od września 2007 roku do listopada 2008 roku był zastępcą dyrektora Jedynki odpowiedzialnym za programy publicystyczne i informacyjne (Programem I kierował wtedy Jacek Sobala). Gottesman w latach 1990-2007 pracował w „Rzeczpospolitej”, m.in. jako kierownik działu politycznego i komentator.
Z kolei na nowego dyrektora Polskiego Radia 24 typowany jest Paweł Piszczek, obecnie kierownik redakcji warszawsko-mazowieckiej w TVP Warszawa – dyrektorem tego ośrodka do niedawna był Jacek Sobala. Kiedy Sobala zajmował stanowisko dyrektora Radia Bis, Piszczek był szefem newsroomu. Później pracowali razem w Jedynce, w której Paweł Piszczek kierował "Sygnałami dnia". W przeszłości Piszczek był m.in. dyrektorem i redaktorem naczelnym Radia Eska Warszawa i wydawcą w Radiu Tok FM. Pełnił także funkcję dyrektora biura prasowego Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Z Pawłem Piszczkiem i Jackiem Sobalą nie udało nam się w weekend skontaktować.

(KOZ, 20.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo