Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Myśliborzu będzie nadawać Twoje Radio ze Stargardu

(goszka / pixabay.com)

Częstotliwość w Myśliborzu (woj. zachodniopomorskie) otrzyma Twoje Radio ze Stargardu – zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Konkurs na częstotliwość 97,4 MHz w tym mieście rozstrzygnęła we wrześniu ub.r. KRRiT w poprzednim składzie. Przyznano ją właścicielowi stargardzkiej rozgłośni Jackowi Dziakowiczowi. Uchwała okazała się jednak nieważna.

KRRiT w nowym składzie musiała ponownie zająć się tym postępowaniem. W czwartek 16 marca zdecydowała o przyznaniu częstotliwości Twojemu Radiu (wcześniej Radio Stargard).

O możliwość nadawania w Myśliborzu ubiegały się też Radio Eska i Radio Go z Gorzowa Wielkopolskiego.

(KOZ, 19.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym br. wzrosły wydatki na reklamę radiową - cennikowo

(fot. smorazanm / pixabay.com)

W lutym br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 10,4 proc. w porównaniu z lutym ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają wysokości udzielanych reklamodawcom rabatów, wynika, że wyższe niż rok temu przychody z reklam miały: Grupa RMF – o 14 proc. (194,2 mln zł), Grupa Radiowa Time – o 29,3 proc. (84 mln zł) i Grupa Radiowa Agory – o 11,7 proc. (63,8 mln zł).

Spadły wpływy Eurozetu (spadek o 1,1 proc., do 94,4 mln zł) i Polskiego Radia (o 2,2 proc., do 60,1 mln zł).

W lutym br., według danych cennikowych, największymi reklamodawcami w radiu były: Aflofarm (106,1 mln zł, wzrost o 25,3 proc. w porównaniu z lutym ub.r.), Terg, właściciel sklepów Media Expert (27,5 mln zł, wzrost o 31,1 proc.) i Lidl (20,1 mln zł, wzrost o 44,4 proc.).

(KOZ, 19.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo