Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Rosłaniec nie jest już sekretarzem redakcji „Logo”

Magdalena Rosłaniec przestała być sekretarzem redakcji miesięcznika dla mężczyzn „Logo” (Agora SA).

Na razie nikt jej nie zastąpi na tym stanowisku. - Obecnie wydawca nie ma planów na obsadzenie tego wakatu – informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.
Rosłaniec nie rozstaje się jednak z Agorą. - Pracuje nad innymi projektami wydawniczymi, zarówno papierowymi, jak i internetowymi, w tym takimi, które pozostają w zakresie od lat rozwijanych przez nią kompetencji: mody męskiej – informuje Nina Graboś.
W styczniu br. Marcin Kasprzak zastąpił na stanowisku naczelnego „Logo” Mikołaja Kirsche.

(MAK, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była naczelna miesięcznika "Coaching" kieruje działem Zdrowe życie w "Przekroju"

Drugi numer "Przekroju" ukaże się 20 marca (fot. materiały prasowe)

20 marca w punktach sprzedaży pojawi się drugi numer kwartalnika "Przekrój" (Przekrój). Wprowadzony został w nim dział Zdrowe życie, którego szefową została Katarzyna Sroczyńska.

Sroczyńska do lutego br. była redaktor naczelną miesięcznika "Coaching" (Wydawnictwo Burda). Ponadto Katarzyna Tyszkiewicz-Borawska, do tej pory dziennikarka działu Kultura i społeczeństwo, objęła stanowisko sekretarz redakcji serwisu Przekroj.pl. 

Nowy numer ukaże się w nakładzie 130 tys. egz. (pierwszy miał łączny nakład 140 tys. egz.). Wydawca jeszcze czeka na dane dotyczące sprzedaży pierwszego numeru.
Tytuł "Przekrój" został reaktywowany w grudniu ub.r. Od 1945 do 2013 roku był wydawany jako tygodnik społeczno-kulturalny.

 

(JM, 18.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo