FoodCare uruchamia nową platformę reklamową marki Frugo
Zapowiedzią kampanii Frugo jest konkurs na Facebooku "Weź wybluzuj"
Firma FoodCare, do której należy marka Frugo (napoje, lody i żelki), po niemal dwuletniej przerwie wraca z nową komunikacją marketingową.
Kampanię przygotowało konsorcjum agencji OS3 & H2O Creative, które w czerwcu ub.r. wygrało przetarg FoodCare. Kampania reklamowa w telewizji i internecie ma ruszyć w na przełomie kwietnia i maja. Zapowiedzią tej kampanii jest prowadzony na Facebooku konkurs pt. "Weź wybluzuj". Do wygrania jest 900 bluz, a zwycięzcy mogą je samodzielnie zaprojektować.
Celem kampanii ma być rewitalizacja całego portfela produktowego marki Frugo i umocnienie jej pozycji rynkowej w kategorii napojów.
Przetarg, w którym wygrały H2O i OS3, był rozpisany w marcu ub.r. Zadaniem agencji było opracowanie długofalowej strategii rozwoju marki. Współpraca obejmuje obsługę full service w obszarze ATL, BTL, digital i aktywacji konsumenckich.
Za ostatnie działania reklamowe dla marki Frugo (kampania "Follow your colour") z lipca 2015 roku odpowiadały agencje Grey Group Poland, Shootme, Compass PR i Intermedia. Wcześniej dla Frugo pracowała agencja Arip Next.
(AMS, 17.03.2017)