Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pandora reklamuje biżuterię hasłem: „Bądź wierna sobie”

Pandora promuje wiosenną kolekcję biżuterii

Producent biżuterii Pandora startuje z kampanią wiosennej kolekcji, którą promuje hasłem: „Bądź wierna sobie”.

Marka podkreśla, że chce inspirować kobiety do „bycia silnymi i zdeterminowanymi, do szczerego przyznania się przed sobą kim są i czego oczekują od życia”. Wśród modelek zaangażowanych do projektu znajduje się Mamé Adjei, bizneswoman i finalistka amerykańskiej edycji Top Model.

Press

Spoty emitowane są m.in. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje też prasę kobiecą, działania w internecie, działania PR i promocję w salonach Pandory.

Za kreację odpowiada londyńska agencja McCann. Adaptacją kampanii telewizyjnej na polski rynek zajęło się FDR Studio. Za zakup reklam w telewizji i prasie odpowiada Havas Media, a w internecie - DDB&tribal.

(IKO, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FoodCare uruchamia nową platformę reklamową marki Frugo

Zapowiedzią kampanii Frugo jest konkurs na Facebooku "Weź wybluzuj"

Firma FoodCare, do której należy marka Frugo (napoje, lody i żelki), po niemal dwuletniej przerwie wraca z nową komunikacją marketingową.

Kampanię przygotowało konsorcjum agencji OS3 & H2O Creative, które w czerwcu ub.r. wygrało przetarg FoodCare. Kampania reklamowa w telewizji i internecie ma ruszyć w na przełomie kwietnia i maja.  Zapowiedzią tej kampanii jest prowadzony na Facebooku konkurs pt. "Weź wybluzuj". Do wygrania jest 900 bluz, a zwycięzcy mogą je samodzielnie zaprojektować.
Celem kampanii ma być rewitalizacja całego portfela produktowego marki Frugo i umocnienie jej pozycji rynkowej w kategorii napojów.
Przetarg, w którym wygrały H2O i OS3, był rozpisany w marcu ub.r. Zadaniem agencji było opracowanie długofalowej strategii rozwoju marki. Współpraca obejmuje obsługę full service w obszarze ATL, BTL, digital i aktywacji konsumenckich.
Za ostatnie działania reklamowe dla marki Frugo (kampania "Follow your colour") z lipca 2015 roku odpowiadały agencje Grey Group Poland, Shootme, Compass PR i Intermedia. Wcześniej dla Frugo pracowała agencja Arip Next.

(AMS, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo