Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk

Przemysław Puchalski od trzech lat pracuje w agencji WebTalk (fot.materiały prasowe)

Przemysław Puchalski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej WebTalk.

Do obowiązków Przemysława Puchalskiego na nowo utworzonym w agencji WebTalk stanowisku należy m.in. zarządzanie działem kreacji – studiem graficznym i działem copywritingu, a także tworzenie koncepcji kreatywnych i współtworzenie strategii dla  klientów. Realizuje on projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak: Kia Motors Polska, Orlen, Exim Tours, Piaggio, Vespa, CityFit, Ruukki oraz Kazar.

Puchalski z branżą reklamową i PR związany jest od 2008 roku, z WebTalk - od trzech lat.

(AMS, 16.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.