Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pandora chce konkurować ze Spotify

(fot. pixabay.com)

Internetowy nadawca radiowy Pandora uruchomi płatny muzyczny serwis streamingowy.

Nowy serwis o nazwie Pandora Premium debiutuje w środę 15 marca. Jego użytkownicy zyskają dostęp do 40 mln utworów za 9,99 dol. miesięcznie. Tym samym amerykański nadawca wchodzi na szybko rozwijający się rynek serwisów muzycznych online - szacowany obecnie globalnie na 100 mln płacących użytkowników. Obecnie jego najważniejszymi graczami są Spotify, Apple Music, Amazon, Google, Tidal i Soundcloud.

Pandora chce do końca br. zdobyć 6-9 mln klientów dla swojej oferty Premium. Jej internetowe, finansowane z reklam radio ma obecnie 80 mln użytkowników.


(LL, 15.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym na YouTube najpopularniejsza była reklama z Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem

(screen za Youtube.com)

Reklama Coca-Coli z udziałem blogerki Maffashion i Czarka Jóźwika, współprowadzącego na YouTube kanał AbstrachujeTV, jest pierwsza w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard podsumowującym luty 2016 roku.

Film „Historia pewnej miłości”, w którym wystąpili Maffashion i Czarek Jóźwik, trafił do YouTube 13 lutego br. (umieszczono go na kanale Coca-Cola Polska). Reklama ma już 1,369 mln wyświetleń.

Na drugim miejscu w rankingu YouTube Ads Leaderboard jest spot Samsunga „Studio konesera odc. 1: Grzegorz Krychowiak”, w którym piłkarz komentuje po francusku możliwości telewizora. Na trzecim miejscu jest film Discovery Channel Polska „Walentynki w złomowisku PL”, w którym wystąpili bohaterowie programu „Złomowisko”.

Dalej są: reklama Huawei „Huawei #Handible Fingerprint scanner – Animals” i reklama Pracuj.pl „Sprawdź, czy nie szukasz – guru”.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych pokazujących zaangażowanie użytkowników (liczba obejrzeń w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 16.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo