Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza konkurs AdMan Roku 2016

Wyniki konkursu AdMan Roku 2016 zostaną ogłoszone 6 kwietnia br.

Dziś startuje piąta edycja konkursu AdMan Roku, organizowanego przez "Press". Przedstawiciele środowiska reklamowego w głosowaniu agencji wybiorą osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2016 roku. W tym roku regulamin AdMana uległ zmianie i tytuły AdMana przyznane będą dwóm osobom: przedstawicielowi agencji reklamowej oraz domu mediowego. Na AdMana Roku 2016 można głosować do 28 marca br. 

Po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych (nominowanymi do AdMana w poprzednich edycjach konkursu) redakcja "Press" przedstawia listę nominowanych do tytułu AdMan Roku 2016.

Nominowani z agencji reklamowych:
- Olgierd Cygan, wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital Central Europe
- Hubert Stadnicki, prezes zarządu i dyrektor kreatywny agencji Bardzo
- Patrycja Bruź-Soniewicka, dyrektor zarządzająca Saatchi & Saatchi IS
- Anna Pańczyk, CEO Grey Group
- Jacek Olechowski, prezes Mediacap SA
- Dariusz Andrian, CEO VML Poland
- Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
- Marek Gargała, prezes Publicis Worldwide Polska

Nominowani z domów mediowych:
- Ewa Góralska, managing director MullenLowe Mediahub
- Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska
- Kamil Wiszowaty, managing director Value Media
- Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media
- Agnieszka Kosik, prezes MediaCom
- Agata Majecka, general manager Zenith
- Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom

Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AdMana Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Na stronie Adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, w którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Wyniki konkursu AdMan Roku 2016 ogłosimy 6 kwietnia w restauracji Villa Foksal w Warszawie przy ul. Foksal 3/5.

(CP, 01.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.