Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwisy streamingowe największymi klientami reklamowymi telewizji

(fot. pixabay.com)

Firmy internetowe, w tym operatorzy serwisów streamingowych, są największymi klientami reklamowymi brytyjskich telewizji – wynika z raportu opracowanego przez Thinkbox, firmę monitorującą media.

Thinkbox wyliczył, że firmy internetowe wydały w ub.r. 639 mln funtów na promocję w telewizji. Oznacza to wzrost rok do roku o 8 proc. To więcej, niż wydają inne branże – firmy z drugiego w rankingu sektora spożywczego w tym samym okresie wydały 627 mln funtów.

Największym reklamodawcą z branży internetowej jest Amazon, który na reklamę w brytyjskich kanałach telewizyjnych wydał 34,3 mln funtów (o 39 proc. więcej niż w 2015 roku). Promował głównie swój serwis streamingowy Prime Video.


(LL, 28.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.