"Gazeta Polska" przekształca się w tygodnik o charakterze magazynowym
Zmiany w "GP" są promowane na ostatniej stronie bieżącego numeru tygodnika
Tygodnik "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) 1 marca br. przejdzie redesign. Będzie się bardziej różnić od dziennika "Gazeta Polska Codziennie".
"GP" zamieni format tabloidu na magazynowy, zbliżony do A4. Nowy layout i logotyp przygotował Mariusz Troliński, autor obecnego layoutu pisma. Zmieni ono papier z gazetowego na magazynowy, a objętość wzrośnie z 40 do 108 stron. Pojawią się teksty o charakterze lifestylowym i o zdrowiu. Nowością będą działy: kryminalny, o Polonii na świecie i o środowisku. Felietonistami tytułu zostali Jerzy Targalski, prof. Andrzej Zybertowicz i dziennikarz TVP Info Michał Rachoń.
Pierwszy numer po relaunchu będzie wydrukowany w nakładzie 100 tys. egz.
Z powodu zmian druk tygodnika przeniesiono z warszawskiej drukarni Seregni Printing Group do Quad/Graphics Europe w Wyszkowie.
"Gazeta Polska" nadal będzie kosztować 4,50 zł.
Zmiany w tygodniku ma promować kampania w mediach, na billboardach, monitorach komunikacji miejskiej, ekranach LED i w punktach sprzedaży prasy.
Średnia sprzedaż ogółem "GP" w 2016 roku wyniosła 35 374 egz. (dane ZKDP).
Rusza kampania nowego tygodnika. Od środy Gazeta Polska w szacie magazynu pic.twitter.com/ts20vFkDqq
— Tomasz Sakiewicz (@TomaszSakiewicz) 24 lutego 2017
#NowaGazetaPolska. Co tydzień mój felieton #KodŹródłowy. W każdym wynik sondy z TT. Za chwilę pytanie o polską gotowość do walki z #FakeNews
— michal.rachon (@michalrachon) 24 lutego 2017
(JM, 24.02.2017)