Dział: PRASA

Dodano: Luty 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Polska" przekształca się w tygodnik o charakterze magazynowym

Zmiany w "GP" są promowane na ostatniej stronie bieżącego numeru tygodnika

Tygodnik "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) 1 marca br. przejdzie redesign. Będzie się bardziej różnić od dziennika "Gazeta Polska Codziennie".

"GP" zamieni format tabloidu na magazynowy, zbliżony do A4. Nowy layout i logotyp przygotował Mariusz Troliński, autor obecnego layoutu pisma. Zmieni ono papier z gazetowego na magazynowy, a objętość wzrośnie z 40 do 108 stron. Pojawią się teksty o charakterze lifestylowym i o zdrowiu. Nowością będą działy: kryminalny, o Polonii na świecie i o środowisku. Felietonistami tytułu zostali Jerzy Targalski, prof. Andrzej Zybertowicz i dziennikarz TVP Info Michał Rachoń.
Pierwszy numer po relaunchu będzie wydrukowany w nakładzie 100 tys. egz.
Z powodu zmian druk tygodnika przeniesiono z warszawskiej drukarni Seregni Printing Group do Quad/Graphics Europe w Wyszkowie.
"Gazeta Polska" nadal będzie kosztować 4,50 zł.
Zmiany w tygodniku ma promować kampania w mediach, na billboardach, monitorach komunikacji miejskiej, ekranach LED i w punktach sprzedaży prasy.
Średnia sprzedaż ogółem "GP" w 2016 roku wyniosła 35 374 egz. (dane ZKDP).

(JM, 24.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.