Segment tygodników rozrywkowych skutecznie broni się przed spadkami sprzedaży
Twoje Imperium
W 2016 roku wzrost sprzedaży zanotowały trzy tygodniki rozrywkowe: "Twoje Imperium", "Rewia" i "Dobry Tydzień". Dzięki temu cały segment pism rozrywkowych, który tworzy siedem tygodników Wydawnictwa Bauer, był mocniejszy niż rok wcześniej.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w ub.r. łączna średnia sprzedaż wszystkich tygodników rozrywkowych wyniosła 1,905 mln egz. - to wzrost o 0,63 proc. w porównaniu z 2015 rokiem.
Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem rozrywkowym pozostaje "Życie na Gorąco" ze średnią 538 657 egz. (spadek o 3,01 proc.). "Twoje Imperium" poprawiło średnią sprzedaż o 3,34 proc. - do 321 209 egz., a sprzedaż "Chwili dla Ciebie" spadła o 0,96 proc., do 271 896 egz.
Najwyższy wzrost sprzedaży zanotował "Dobry Tydzień" - o 6,43 proc., do 175 980 egz. (JM)
(r,d, 24.02.2017)