Dział: PRASA

Dodano: Luty 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Segment tygodników rozrywkowych skutecznie broni się przed spadkami sprzedaży

Twoje Imperium

W 2016 roku wzrost sprzedaży zanotowały trzy tygodniki rozrywkowe: "Twoje Imperium", "Rewia" i "Dobry Tydzień". Dzięki temu cały segment pism rozrywkowych, który tworzy siedem tygodników Wydawnictwa Bauer, był mocniejszy niż rok wcześniej.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w ub.r. łączna średnia sprzedaż wszystkich tygodników rozrywkowych wyniosła 1,905 mln egz. - to wzrost o 0,63 proc. w porównaniu z 2015 rokiem.

Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem rozrywkowym pozostaje "Życie na Gorąco" ze średnią 538 657 egz. (spadek o 3,01 proc.). "Twoje Imperium" poprawiło średnią sprzedaż o 3,34 proc. - do 321 209 egz., a sprzedaż "Chwili dla Ciebie" spadła o 0,96 proc., do 271 896 egz.

Najwyższy wzrost sprzedaży zanotował "Dobry Tydzień" - o 6,43 proc., do 175 980 egz. (JM)

 

(r,d, 24.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.