Temat: reklama

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

EA Sports, wydawca gry Fifa, szuka agencji reklamowej

EA Sports

EA Sports, producent gier komputerowych, rozpoczął przegląd swojego budżetu kreatywnego.

Obecnie za kreację kampanii reklamowych EA Sports odpowiada sieć Wieden & Kennedy. Szacuje się, że amerykańska firma wydaje na promocję ok. 100 mln dol. rocznie.

EA Sports jest częścią koncernu Electronic Arts. Do flagowych produktów firmy należą gry: FIFA, Madden NFL, NBA Live i PGA Tour.

(LL, 22.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.