Temat: reklama

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

EA Sports, wydawca gry Fifa, szuka agencji reklamowej

EA Sports

EA Sports, producent gier komputerowych, rozpoczął przegląd swojego budżetu kreatywnego.

Obecnie za kreację kampanii reklamowych EA Sports odpowiada sieć Wieden & Kennedy. Szacuje się, że amerykańska firma wydaje na promocję ok. 100 mln dol. rocznie.

EA Sports jest częścią koncernu Electronic Arts. Do flagowych produktów firmy należą gry: FIFA, Madden NFL, NBA Live i PGA Tour.

(LL, 22.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa aplikacja mBanku z Android Pay i BLIK OneClick

mBank 12 kwietnia br. udostępnił swoim klientom aplikację mobilną z funkcją płatności Android Pay. Wśród nowości znalazło się m.in. logowanie odciskiem palca na platformie Android oraz wdrożenie standardu BLIK OneClick.

Najważniejszą wdrożoną funkcją są mobilne płatności Android Pay.  Dzięki telefon zamienia się w zbliżeniową kartę płatniczą (w tej chwili można korzystać z kart z mBanki z logo MasterCard).  Android Pay to także system płatności, który wykorzystywany jest w aplikacjach mobilnych (np. Allegro, Uber), ale może być wykorzystany np. również przy sprzedaży kontentu cyfrowego.

Wydawców zainteresować może także wdrożenie w aplikacji funkcjonalności BLIK OneClick (płatności BLIK były dostępne już w poprzedniej wersji). Rozwiązanie to zapamiętuje urządzenie mobilne, sklep internetowy lub przeglądarkę w aplikacji mobilnej banku - dzięki temu w trakcie zakupów on-line z wykorzystaniem BLIKA nie trzeba każdorazowo przepisywać kodu płatności. Aby zapłacić za zakupy, wystarczy jedno kliknięcie i zatwierdzenie płatności kodem PIN w telefonie. Dla sprzedawców treści cyfrowych oznacza to ułatwienie i przyspieszenie procesu sprzedaży.

(TAD, 12.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY