Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent kawy Jacobs sponsorem programu "Idol"

fot. za polsat.pl

Sponsorem wracającego po 12 latach do Polsatu programu "Idol" została marka Jacobs.

Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartą na pobudzaniu do realizacji marzeń. Wykorzystano ją w kampanii "Kawa za marzenie".
Za zakup mediów w tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.

Program "Idol" to jeden z pierwszych programów typu talent show w Polsce. Karierę w programie zaczynali tacy muzycy, jak Monika Brodka czy Ania Dąbrowska.
15 lutego o godz. 20 wyemitowany został pierwszy odcinek nowej serii. Finał programu odbędzie się w maju.

(AMS, 22.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.