Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube zapowiada koniec irytujących reklam

Przed filmami nadal emitowane będą niepomijalne formaty

Serwis YouTube nie będzie emitować 30-sekundowych spotów reklamowych, których nie można pominąć.

Należący do koncernu Google serwis wideo zapowiedział, że irytujące wielu użytkowników spoty całkowicie znikną w 2018 roku. Przed filmami nadal emitowane będą krótsze niepomijalne formaty: 20- i 15-sekundowe, a także wprowadzone w kwietniu ub.r. spoty 6-sekundowe. Tych ostatnich ma być zdecydowanie więcej niż obecnie.

(LL, 20.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska z cyklem publicystycznym recenzującym pracę ministrów

WP Opinie

Serwis WP Opinie rozpoczął cykl publicystyczny, w którym ministrowie chwalą się swoimi dokonaniami, a oceniają ich członkowie gabinetu cieni Platformy Obywatelskiej.

Pierwszy o swoich dokonaniach napisał minister obrony narodowej Antoni Macierewicz, a jego pracę zrecenzował Czesław Mroczek z PO. W cyklu zaplanowano 17 odcinków. Pracę nad projektem nadzoruje dziennikarka Magdalena Kazikiewicz.
WP Opinie to sekcja portalu Wirtualna Polska poświęcona publicystyce.

(JM, 20.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY