Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SDP pisze do Solorza-Żaka w sprawie "Krzywego Zwierciadła" i Jakuba Wątłego

Superstacja

Przedstawiciele SDP w liście otwartym skierowanym do Zygmunta Solorza-Żaka, przewodniczącego Rady Nadzorczej Telewizji Polsat sp. z o.o., wyrażają swoją dezaprobatę wobec treści wyemitowanych 14.02. br. przez „Superstację” w programie „Krzywe Zwierciadło”.

Przypomnijmy – prowadzący program Kuba Wątły zapytał swojego gościa Tomasza Jastruna: „Co pan myśli o tych brudnych, śmierdzących gnidach, które nazywają się dziennikarzami, a firmują ten rynsztok w telewizji publicznej?” Na co Jastrun odpowiedział: „Jakoś nie ma tak dużo we mnie gniewu, chociaż trochę jest, ale jest dużo współczucia. To znaczy ja uważam, że trudno o coś bardziej podłego niż nakłaniać ludzi do podłości, czyli obwiniam głównie szefów”.

”Ale część z tych gnid, kończąc tę część programu, twierdzi, że mają swoje pięć minut w tej chwili. Nigdy nie chciałbym, i pewnie państwo też byście nie chcieli przeżywać pięciu minut, podczas których pijecie albo jecie odchody, co dzieje się wśród prawie wszystkich tak zwanych dziennikarzy telewizji publicznej” - dodał prowadzący program "Krzywe zwierciadło".

Press

(17.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2 mln dol. za spot reklamowy przy Oscarach

Oscary (fot. Prayitno / Flickr.com)

Telewizja ABC potwierdziła, że czas w blokach reklamowych przy tegorocznej gali wręczenia Oscarów został wyprzedany.

Sprzedaż czasu reklamowego zakończono już kilka miesięcy temu. Cena wzrosła, mimo że zeszłoroczna transmisja z ceremonii zgromadziła przed telewizorami 34,4 mln Amerykanów - był to jeden z najgorszych wyników w ostatnich latach.

Średnia cena za emisję 30-sekundowego spotu wynosi w br. 1,9 mln dol. - w ub.r. reklamodawcy płacili średnio 1,72 mln dol. (dane: Kantar Media). ABC podała, że w wśród firm, które w br. zaprezentują swoje reklamy, znalazły się m.in.: Walmart, Samsung, McDonald's, AT&T, Verizon i Anheuser-Busch InBev.

W br. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się 26 lutego w Los Angeles.

(LL, 20.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo