Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Lach został dyrektorem operacyjnym w BrainJuice Group

Paweł Lach w BrainJuice Group odpowiada za kreację, digital, produkcję wideo i realizacje programistyczne (fot. materiały prasowe)

Paweł Lach w BrainJuice Group został dyrektorem operacyjnym. Zastąpił na tym stanowisku Sławomira Ziętarskiego, który rozstał się z firmą.

Lach odpowiada obecnie za kreację, digital, produkcję wideo i realizacje programistyczne. Zarządza też działem strategii. Wcześniej pracował w agencjach Grupa RX, efigence i Polcode, gdzie był project managerem zarządzającym projektami interaktywnymi. Pracował też w Communication Unlimited jako szef nowych technologii. Do BrainJuice Group przeszedł z 24/7 Communication, gdzie jako production manager zarządzał działami wideo, kreacji, social media i data analisys, a także odpowiadał za współpracę z podwykonawcami.


(AMS, 17.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stanisławczyk-Żyła zrezygnowała z funkcji prezesa Polskiego Radia

Barbara Stanisławczyk-Żyła

Barbara Stanisławczyk-Żyła dzień po ponownym wyborze na prezesa Polskiego Radia złożyła rezygnację ze stanowiska.

Stansiławczyk na prezes Polskiego Radia przez Radę Mediów Narodowych wybrana została w czwartek (16.02.). Jednak dzień później złożyła rezygnację. Informację potwierdził Juliusz Braun, członek RMN, w rozmowie z dziennikarzami Radia Tok FM.

Braun dodał, że Barbara Stanisławczyk-Żyła swoją decyzją zdziwiła całą Radę, nie podała też żadnych powodów. Prezes pozostanie na swoim stanowisku do końca marca. Redakcja Press.pl informację potwierdziła również w Polskim Radiu.

Krzysztof Czabańskim, przewodniczący Rady Mediów Narodowych, powiedział serwisowi Niezalezna.pl, że nie rozumie tej decyzji: "(...) jeszcze wczoraj prezes Barbara Stanisławczyk deklarowała wolę współpracy. Została przecież powołana na 4-letnią kadencję".

(TAD, 18.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo