Temat: czytelnictwo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Logo" z najmniejszym spadkiem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn

Magazyn Logo (Agora SA)

Wśród miesięczników dla mężczyzn w listopadzie ub.r. najniższy spadek sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem 2015 roku miał "Logo" (Agora). Liderem segmentu pozostaje "Men's Health" (Motor Presse Polska).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy największą sprzedaż wśród miesięczników dla mężczyzn miał w lutym "Men's Health" - 35 998 egz. (spadek o 8,28 proc.). Sprzedaż "Playboya" (Marquard Media Polska) wyniosła 30 357 egz. (spadek o 8,61 proc.), a "Logo" - 22 165 egz. (spadek o 5,47 proc.). Największy spadek w segmencie zanotował "CKM" (Marquard Media Polska) - do 18 096 egz. (o 22,22 proc.).

(MJ, 15.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.