Polacy wolą Facebook od WhatsApp, ale Google kochają wszyscy
Google jest najbardziej ceniony wśród marek technologicznych i digitalowych - wynika z badania Meaningful Brands 2017
Spośród marek technologicznych i digitalowych konsumenci w Polsce i na świecie najwyżej oceniają pod względem oferowanych korzyści markę Google – wynika z badania Meaningful Brands 2017 zrealizowanego przez Havas Media Group.
Prócz Google respondenci w Polsce dobrze postrzegają marki YouTube i Samsung. W pierwszej dziesiątce najbardziej znaczących dla polskich konsumentów marek technologicznych i digitalowych znalazły się kolejno: Facebook, Philips, Onet.pl, LG, Wp.pl, Interia.pl, Apple.
W globalnym zestawieniu pierwsze miejsce również zajmuje Google. Na drugim miejscu uplasował się jednak WhatsApp, a dopiero za nim YouTube. Dalej są: Samsung, Microsoft, Wikipedia, Apple, Sony, Facebook, Skype.
Według badania Meaningful Brands 2017 najbardziej cenionymi w Polsce markami są Nivea, Google i Rossmann, a na świecie Google, PayPal i WhatsApp.
(IKO, 13.02.2017)