Aflofarm najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji
Najwięksi reklamodawcy w telewizji według wskaźnika GRP
W 2016 roku największym reklamodawcą w telewizji (według wskaźnika GRP) był Aflofarm. Jego aktywność spadła jednak o 22 proc. (w porównaniu do 2015 roku).
Według analizy domu mediowego Codemedia, wskaźnik GRP najbardziej aktywnego reklamodawcy w telewizji wyniósł 201 173. Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się Polpharma, której aktywność reklamowa wzrosła o 37 proc., do 95 382. A na trzecim był Procter & Gamble – 77 466 (wzrost o 23 proc.).
Aktywność w telewizji zwiększyli również: US Pharmacia Inc. - 74 866 (wzrost o 7 proc.), Lidl – 70 143 (wzrost o 21 proc.), T-Mobile Polska - 58 308 (wzrost o 40 proc.).
(IKO, 10.02.2017)