Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange rozpoczyna kampanię nowej usługi Orange Love

Orange Love

Orange Polska w piątek 10 lutego rozpoczyna kampanię promującą nową usługę. Zawiera ona dostęp do internetu (w tym światłowód), telewizję 4K i nielimitowane rozmowy w jednym pakiecie za mniej niż 3 zł dziennie.

Orange Love to cztery usługi w jednym pakiecie, dzięki którym domownicy mogą być w kontakcie z bliskimi, cieszyć się możliwościami, jakie oferuje szybki dostęp do internetu, oglądać telewizję w najlepszej jakości, nawet w rozdzielczości 4K. Obowiązuje jedna umowa i jedna płatność za wszystkie usługi. Oferta dostępna będzie od 10 lutego.

- Chcemy, by kampania trwała jak najdłużej. Orange Love traktujemy jako platformę, będziemy co jakiś czas ją modyfikować - mówi Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska.

Orange Love ma być dostępna w kilku pakietach. Największy zawiera cztery usługi: superszybki internet domowy Orange Światłowód o prędkości nawet do 600 Mb/s lub Neostradę o wybranej prędkości; telewizję z niemal 100 kanałami dla całej rodziny w cenie pakietu Orange Love oraz setkami filmów na życzenie i możliwością rozszerzenia pakietu o dodatkowe 50 kanałów na próbę przez trzy miesiące; telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz 3 GB internetu; telefon domowy z nielimitowanymi połączeniami na numery stacjonarne w kraju, do Unii Europejskiej, Kanady, USA oraz na numery komórkowe do USA i Kanady. Klienci korzystający z Orange Światłowodu otrzymają w zestawie także nowy dekoder telewizyjny Samsung, umożliwiający oglądanie telewizji i filmów w 4K. W pakiecie znajdzie się też nowy modem FunBox 3.0 z Wi-Fi pozwalającym na transfer danych w prędkości osiąganej do tej pory połączeniem kablowym.

Za kreację kampanii poświęconej usłudze Orange Love, na podstawie projektu hiszpańskiego, odpowiada agencja Publicis. Produkcja należy do agencji Banana, postprodukcja - do Platige Image. Media zakupił Initiative Media.
Spot reklamowy od piątku 10 lutego dostępny będzie w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, OOH, kinach, jego forma dźwiękowa - w stacjach radiowych. Pojawią się także reklamy w prasie ogólnopolskiej. Podczas spotkania w jednej z kinowych sal w warszawskich Złotych Tarasach ofertę promowali blogerka Arlena Witt, prowadząca na YouTube kanał "Po cudzemu" oraz krytyk filmowy Tomasz Raczek.

(MAC, 10.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aflofarm najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji

Najwięksi reklamodawcy w telewizji według wskaźnika GRP

W 2016 roku największym reklamodawcą w telewizji (według wskaźnika GRP) był Aflofarm. Jego aktywność spadła jednak o 22 proc. (w porównaniu do 2015 roku).

Według analizy domu mediowego Codemedia, wskaźnik GRP najbardziej aktywnego reklamodawcy w telewizji wyniósł 201 173. Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się Polpharma, której aktywność reklamowa wzrosła o 37 proc., do 95 382. A na trzecim był Procter & Gamble – 77 466 (wzrost o 23 proc.).

Aktywność w telewizji zwiększyli  również: US Pharmacia Inc. - 74 866 (wzrost o 7 proc.), Lidl – 70 143 (wzrost o 21 proc.), T-Mobile Polska - 58 308 (wzrost o 40 proc.).

(IKO, 10.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo