Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola szuka agencji dla marki Powerade

(fot za Powerade.com)

Koncern Coca-Cola rozpoczął przegląd globalnego budżetu kreatywnego napoju energetycznego Powerade.

Wartość zlecenia objętego przeglądem nie została ujawniona. Dotychczas marka Powerade nie miała wiodącej globalnej agencji kreatywnej. Za realizację dużych projektów odpowiadała sieć Wieden & Kennedy, która obsługuje jej amerykański budżet.

(LL, 10.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.