Temat: technologie

Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"New York Times" i Spotify będą współpracować

Wydawnictwo New York Times Co. zawarło umowę o współpracy z muzycznym serwisem streamingowym Spotify.

Dzięki tej współpracy nowi prenumeratorzy wersji elektronicznej dziennika “The New York Times” zyskują bezpłatny dostęp do wersji premium Spotify. Promocja dotyczy osób, które wykupią roczny dostęp do cyfrowej oferty “NYT”. Celem akcji jest zdobycie nowych e-prenumeratorów. Obecnie nowojorski dziennik ma ich 1,6 mln.


(LL, 09.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: internet

Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazetawroclawska.pl najpopularniejszym serwisem dzienników regionalnych

Serwis Gazetawroclawska.pl

Gazetawroclawska.pl jest najpopularniejszym serwisem związanym z płatnym dziennikiem regionalnym - wynika z Badania PBI/Gemius (dane mobile). Jak pokazują dane, popularność takich serwisów nie zawsze jest wprost proporcjonalna do rankingu sprzedaży drukowanych wydań gazet.

Serwis Gazetawroclawska.pl miał w grudniu ub.r. 1,503 mln użytkowników i był liderem rankingu takich serwisów regionalnych - tymczasem jeśli spojrzymy na średnią sprzedaż "Gazety Wrocławskiej" w ub.r., była ona dopiero na 13. miejscu rankingu sprzedaży dzienników regionalnych (14 194 egz., dane ZKDP).

Bardziej proporcjonalne są wyniki kolejnych trzech serwisów i powiązanych z nimi tytułów. Na drugim miejscu w grudniu był Dziennikzachodni.pl - miał 1,372 mln użytkowników. "Dziennik Zachodni" był z kolei drugim najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym w ub.r. (33 970 egz.). Na trzecim miejscu był Expressilustrowany.pl - 1,114 mln użytkowników, podczas gdy "Express Ilustrowany" był czwartym najlepiej sprzedającym się dziennikiem w ub.r. (24 124 egz.).

Więcej niż 1 mln użytkowników w grudniu ub.r. miał też Gloswielkopolski.pl - 1,044 mln, a dziennik "Głos Wielkopolski" był trzecim najlepiej sprzedającym się dziennikiem w ub.r. (26 522 egz.).

Najlepiej sprzedający się dziennik regionalny w Polsce, "Gazeta Pomorska" (36 886 egz.), ma szósty najczęściej odwiedzany serwis - Pomorska.pl w grudniu ub.r. miał 733 tys. użytkowników. Wszystkie wymienione serwisy i dzienniki należą do Polska Press Grupy.

Poniżej dane dla sektora mobile.


(JM, 09.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo