Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat i TVN reklamują pozycje z wiosennych ramówek

Serial "Belle Epoque" to jedna z pozycji TVN wsparta kampanią reklamową (fot. TVN)

Polsat i TVN kampaniami reklamowymi wspierają pozycje ze swoich wiosennych ramówek.

Polsat wspiera programy ”Idol”, ”The Brain. Genialny umysł”, ”Taniec z gwiazdami” i serial ”Niania w wielkim mieście”. Kampania obejmuje prasę, radio, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja Focus Adventage wspólnie z działem promocji Telewizji Polsat. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Z kolei TVN reklamuje nowy serial ”Belle Epoque”, teleturniej "Milionerzy" i nowy sezon ”Drugiej szansy”. Kampania prowadzona jest w prasie, radiu, kinach, internecie i outdoorze. Kreacje przygotowano we współpracy z agencją OS3. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom razem z działem marketingu TVN Media.

(KOZ, 09.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.