Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pernod Ricard Polska powierza McCann & MRM obsługę Wyborowej

McCann & MRM obsługuje markę Wyborowa (Pernod Ricard Polska).

Agencja odpowiada za strategię i kreację. Za ostatnie działania reklamowe Wyborowej odpowiadała agencja IQ Marketing, która pod koniec 2016 roku realizowała kampanię "Wyborowa Party Challenge" promującą wprowadzenie do regularnej sprzedaży wódek Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak.

(AMS, 06.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.