Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Metro ma najwyższy udział spośród kanałów udostępnianych z MUX 8

Spośród kanałów, które zadebiutowały pod koniec 2016 roku w cyfrowym nadawaniu naziemnym, najlepsze wyniki notuje Metro, a najsłabsze WP - wynika z analizy oglądalności za styczeń br.

W styczniu 2017 największy udział w widowni telewizyjnej z czwórki debiutantów miał kanał należący do Agory i Discovery, czyli Metro. Zdobył on 0,2 proc. w grupie ogólnej, a jego średnia minutowa oglądalność wyniosła 15 tys. widzów. Nowa TV uzyskała w tym okresie 0,17 proc. i średnią minutową oglądalność 12,3 tys., Zoom TV - 0,15 proc. udziału i średnią minutową oglądalność 11 tys., a kanał WP – 0,08 proc. i średnią minutową oglądalność 5,7 tys.
Na uruchomionym w ub.r. ósmym multipleksie naziemnym działają obecnie cztery kanały: Zoom TV, który wystartował 25 października (Cable Television Networks & Partners), nadająca od 9 listopada Nowa TV (Grupa ZPR) oraz Metro (Agora i Discovery) i WP (Grupa Wirtualna Polska), które dołączyły 2 grudnia. Ten ostatni kanał jako jedyny z wymienionej czwórki nie jest dostępna z platformy Cyfrowego Polsatu, co ma wpływ na wyniki oglądalności.
2 stycznia br. na MUX 2 zadebiutował program Super Polsat, który zastąpił w nadawaniu naziemnym Polsat Sport News. W styczniu br. jego średni udział w grupie ogólnej wyniósł 0,7 proc. (średni udział Polsat Sport News w ub.r. wynosił 0,42 proc.).

(JM, 06.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.